2010. június 17., csütörtök

epres esküvő...strawberry wedding

Juli barátnőm esküvőre hivatalos, és piros-rózsaszín ruhájához kért tőlem egy nyaklánc-karkötő-fülbevaló szettet. Ilyen lett a nemezgolyós, csengettyűs, fa-műanyag-üveg-fém- és textilgyöngyös epres trió- igazi nyári darabok, nem?

My friend Juli is going to a wedding and she asked me to make a necklace-bracelet-earring set for her to go with her red & pink dress. This is what the strawberry trio of felt balls, tiny bells, wooden-plastic-glass-metal and textile beads looks like. True summer pieces, don't you think?

Pin It

7 megjegyzés:

  1. wow this is so beautiful and such a great gift. great statement necklace...

    <33

    [v] hobovogue

    VálaszTörlés
  2. Pazar!!! Épp most írtam Csili legújabb brossához, erre nálad is látok egy piros-rózsaszín (ott piros-lila) remeket! Örülök, hogy nem csak én vagyok ilyen őrült, hogy nagyon szeretem ezeket a színeket együtt! :-D

    VálaszTörlés
  3. Brilliáns! :) Szeretem ezt a színötvözetet, szintén! Lila-piros és lila-narancs is ilyen... :)

    VálaszTörlés
  4. köszönöm lányok! thank you all! ♥

    VálaszTörlés
  5. Csatlakoznék az előttem szólókhoz! Gyönyörű lett! :)

    VálaszTörlés