2010. június 14., hétfő

a mimóza illata.....the scent of mimosa


















tündéri (és szuper-tehetséges!) öcsémtől megkaptam a vágyva-várt mimóza-illatú parfümöt a l'occitane-tól (ahol sajnos nem vagyok beépített ember), az ilatt szerintem elképesztően finom, könnyed, púderes, friss, virágos...szagoljátok meg, ha az üzletben jártok!


my sweet (and super-talented!) brother bought me the mimosa perfume from l'occitane (where I'm unfortunately not an inside person) which I so desperately wanted, I think the scent is wonderfully light, airy, powdery, fresh, floral... you should smell it if you're in the store!

Pin It

5 megjegyzés:

  1. I don't know this parfume, but I'm sure it is very nice, since it is from L'Occitane!

    It reminds me that my boyfriend bought me once a parfume with the same name I have - Maja :)
    Funny - I threw the empty bottle away just yesterday :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, én mindenképpen meg fogom!

    A púderes illatok híve vagyok :)

    VálaszTörlés
  3. Maja: do you know Maja the little bee cartoon? since I watched it when I was little Maja is actually one of my favourite names! :)

    Anaisz: nézd meg az új sminkcuccokat is a boltba-jaj, nagy a csábítááás... ;)

    VálaszTörlés
  4. :)) Én nem sminkelem magam.. :)

    egyedül egy kis szemceruzát használok.... sokszor még azt sem.. csakha csábi akarok lenni :))

    VálaszTörlés
  5. How could I not know her, since we all watched this cartoon :)

    When my sister was born they asked me, how should we name her and because I thought if I'm named after a bug, why shouldn't my sister be also.
    So, I picked the name for her: Ladybird! My parents didn't agree with that :))

    VálaszTörlés