2010. július 16., péntek

egy kicsit több rólam...


A nagyon kedves, és szupertehetséges selyemfestő Vanessza díjat adott nekem, igazán jó érzés, köszönöm szépen! A díjjal járó feladatok:



1. Ha valaki adja, én elfogadom ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akiknek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.
6. Megnevezem, hogy kitől kaptam és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba.


Becenév: Sasi, de csak nagyon családi körben, amúgy mindenkinek Sári
Lakhely: Budapest, kül- és nem belváros, itt van zöld! és kert! és madarak! és természet! és levegő! de amúgy lakhelyem volt már Kairó, London és Siem Reap is Kambodzsában… nagy utazó vagyok, szüleimnek hála sok-laki életet éltem, és ezt a felnőtt életembe is átmentettem, imádok utazni, világot látni, de leginkább úgy, ha huzamosabb időt tölthetek egy helyen.
Születési hely:  Kairó, Egyiptom
Magasság: ej, csak 160cm, de már (nagyjából) kibékültem ezzel :)
Névnap: január 19.
Foglalkozás:  erről tudnék mesélni! fordítóként + ékszer és kiegészítő tervező-készítőként dolgozom, régebben PR ügynökségnél médiaelemzőként, meg egy divatmagazin szerkesztőjeként, stylistként, tanárként, butikhotel menedzsereként, önkéntesként is dolgoztam…
Testvér:  egy öcsi és egy hugica ♥
Anyanyelv:  magyar
Beszélt nyelv:  angol, német, és kiskevés spanyol és Khmer
Gyűjtemény: nagy gyűjtögető-rakosgató-felhalmozó vagyok, de olyan igazi gyűjteményem csak mostanában kezd kialakulni, kézzel készített horgolt és csipke alátéteket, kis terítőket gyűjtök, de ezekre már van egy nagy tervem! nagyon szeretem a szép kézműves tárgyakat, és azokat a tárgyakat, amiknek van története.
Iskola: ELTE, aztán menet közben a Rothschild Ruhatervező iskola, aztán Kambodzsáról és az önkéntességről az Angkor Alapítványnál, a vállalkozósdiról a Seed Alapítványnál tanultam, és remélem lesz még iskolám!
Kedvencek:  hát ez egy nagyon hosszú lista lehetne, de pár kedvenc dolgom: tengerpart, Berlin, az earl grey tea, a szarkák, a vágott virágok (sokáig virágkötőnek szántam magam!), utazás, zenék, amik egy pillanathoz/időszakhoz/emlékhez kötődnek, bolhapiacos bolyongás, nyári fröccsözés, baráti lelkizés, lusta reggelek, szálkásszőrű tacskók, szem körüli ráncok-főleg egy helyes pasin!, elegáns idős emberek, papírsárkányok, Polaroid képek, sálak-kendők minden mennyiségben…
Zsebpénz: ó, bárcsak még lenne! de a szüleim mindenben támogatnak ♥
Kívánság: Szeretném igazán profin, üzletszerűen csinálni mindazt amit csinálok, persze az alkotás minden örömével együt, emellett szeretet, boldogság, egészség, és majd egy szép kis saját család!
Háziállat: persze, egy csomó! 3 kutya: Ruby (fehér JackRussel leányzó), Mamlasz és mamája Zsizsi (koromfekete keverékek), és 2 cica, ők Zsóka (cirmos és nagyon ravasz) és Gizike (kedves hófehérke), de alapvetően a kertben szeretem őket, nem a házban.

és a teljesség igénye nélkül, akiknek én továbbadom a díjat, mert szerintem jók abban, amit csinálnak, és mert többet szeretnék tudni róluk:

Schall Eszter, Ringu-Barbi, Piroseper-Fanni, Theia-Szilvi, Lumina-Beadmecum,
és két igazi ízlésbajnok: Zsani-Janetteria és Susan-Sugar Diaries

de pl. ByMe Évinek, és Eszterda Eszternek is adnék, ha neki már nem lenne! :)
remélem lesz kedvetek mesélni egy kicsit magatokról!
Pin It

10 megjegyzés:

  1. De jó volt Rólad olvasni! Nagyon izgi eddigi-életed volt! Még sok-sok hasonló kalandot kívánok Neked! És köszi!:)))

    VálaszTörlés
  2. Szia!


    Rengeteg dolog eszembe jutott, miközben olvastalak.. és miközben irigykedtem :)) a Sok utazásod végett :)) hogy.... első, hogy most már értem.. hogy miért ezek a keleties karkötők!! Kairó... meg hastánc :)) mindnet értek :))

    a másik, nagyon tetszett.. amit írtál... a szem körüli ráncokat :))))

    a harmadik tulajdonképpen egy kérdés.. milyen Egyiptomban élni? :)


    v.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy rám is gondoltál! :) Egy ideig én is virágkötő szerettem volna lenni. :) És kívánom, hogy a kívánság teljesüljön! :)

    VálaszTörlés
  4. Jó olvasni rólad:) Köszi és irigyelek a sok utazásért, kívánom teljesüljön minden álmod :)

    VálaszTörlés
  5. Hűha, te aztán nem unatkozol! :)Szerintem egy hónap alatt több minden történt veled, mint velem egész életemben..:)Én is akartam virágkötő lenni (meg régész, meg "boltos néni", meg óvónő, meg fazekas.. :D)
    Látom téged is elkapott a Polyvore-mánia..vigyázz, függőséget okoz! :)

    VálaszTörlés
  6. Ich bin ein Berliner! Legalábbis szeretnék az lenni :o)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, hogy nekem adtad! Sári most már jobban értem az afrikai kötődést. Puszillak nagyon.

    VálaszTörlés
  8. :) kedves lányok! olyan sok jóérzést kapok tőletek, köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  9. óh wow, nagyon szépen köszönöm Sári, tündér vagy :)
    remélem, hamarosan lesz időm, és posztolom is...
    puszik *****

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen Sári! :) Ígérem hamarosan eleget teszek neki! Jó volt olvasni, sok a közös :) Remélem legközelebb összefutunk a Karamellben!

    VálaszTörlés