2010. július 17., szombat

honey loves the sea...


minden nyáron visszatér a népszerű sötétkék-fehér-piros csíkos tengerész divat.
a tegnapi forróságban tengerekről álmodozva ezt a hangulatot formáltam át a magam módjára, egy tengerkék-homoksárga-rózsaszín- és áttetsző színösszeállítású nyakláncban.


every summer the popular navy-white-red striped nautical style returns.
dreaming of seas in yesterday's heat I created my version of this mood in this seablue-sand yellow-pink-and translucent necklace.






Pin It

4 megjegyzés:

  1. nagyon szép, szeretem ezt a megkötős megoldást!

    VálaszTörlés
  2. Oh, you made me miss the sea so much! :) - very nice necklace!

    VálaszTörlés
  3. hello,
    ezt a nyakláncot te készítetted? nagyon tetszik! valahova fel vannak rakva esetleg az ékszereid, ahol meg lehet őket nézni?
    xx

    VálaszTörlés
  4. hát ez nagyon vicces 2moss, pont ma bukkantam a divatblogodra! :) igen, én készítettem a nyakláncot, örülök, hogy tetszik! itt láthatod a legtöbb munkám a blogon, amúgy meg augusztusban lesz ismét nyíltnapunk Budapesten, ahova el tudsz majd jönni, de addig is bátran szólj ha bármi érdekel!

    VálaszTörlés