2010. július 22., csütörtök

turkálóban...second-hand

nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én időnként nagyon szeretek túrkálókban bogarászni. van amikor nem megy, és csak a frusztrálódás van, és minden túlságosan hosszú-rövid-szűk-bő, de van amikor egyszercsak ott van pont az a ruha,  ami csak rám várt.
tegnap a textúrák voltak soron, a szerzemények pedig:
1. egy tarka vadiúj Accessorize szalmakalap
2. egy wasabi-zöld felső, különböző érdekes fa és fém rátétekkel
3. egy a pólóhoz tökéletesen passzoló fa, vagy valamilyen termésből készült duplakarkötő. 

Szolgálati közlemény: a Kálvin téri Ruhagalériában (ahonnan ezek is vannak, most egy csomó szép felső 600 Ft!) :)















I don't know how you are with second-hand stores, but I really like to rummage around in them from time-to-time. At times there's just the frustration of things being: too short-too long-too tight-too loose, but there are the moments when there's something just waiting for you. Yesterday's hunt was about textures, and I came home with a brand new multicolour Accessorize straw hat, a wasabi green top with interesting wood and metal applique and a bangle made of some kind of wood. I'm satisfied with the result! :)

Pin It

5 megjegyzés:

  1. Imádok turkálni! :))))) Az eBay-ezésen túl az a másik nagy szenvedélyem. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretek turkálni! De mostanában sajna nem találtam semmit.. de még körülnézek,mert kéne pár könnyű nyári ruha, és a boltokban nincs választék,se jó árak..

    VálaszTörlés
  3. De jó a szemed! Én is biztos lecsaptam volna rájuk! Eléggé egyre jár az agyunk!!:))) Mutass még sok ilyet!

    VálaszTörlés
  4. jesszus, hol van ilyen tuti turi?? már ha nem titok persze.. Pesten még nem jutottam el egy jó kis turkálásig.. :/ :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Ez is egy aranybánya, tele vintage cuccokkal: http://retikul.com/
    A Dembinszky-Dózsa György út sarkán.

    VálaszTörlés