2010. augusztus 30., hétfő

gouba beszámoló

szóval tegnap Goubáztunk, és megosztom veletek a tapasztalataimat. hogy őszinte legyek, elég fáradtan vágtam neki az egésznek, és nem volt annyi energiám kitalálni és megvalósítani az asztali "kirakatot", mint ahogy a legszuperebb lett volna, és nem is vittem el a figyelemfelkeltő próbababámat, amit mindig a standom mellé szoktam állítani. de nagy szerencsénkre szuper napos idő volt, és rengetegen voltak, hiszen most zajlik a Zsidó Nyári Fesztivál is. őszintén megvallva a bevétel elmaradt a wampon megszokottaktól, nem tudom, hogy azért-e, mert más volt a közönség, vagy mert sokkal több volt az eladó is, de mindemellett bőven behoztuk a stand árát, és ismét kedves új ismeretségekre tettem szert, szóval a nap tanulsága ismételten az volt, hogy vásározni jó! folyt. köv. a Goubán a Ringu néven alkotó Barbival Szeptember 12-én!

 ui. ezek a 12-éves kishúgom Panka szépséges horgolt virágos kiegészítői, amik szintén a vásáron mutatkoztak be
Pin It

1 megjegyzés: