2010. augusztus 23., hétfő

hímzés szerelem...embroidery love

voltam hétvégén a Mesterségek Ünnepén a Várban, és ugyan alapvetően kicsit más az én stílusom, de évről évre találok érdekességeket. idén egy stand volt, aminél szinte elájultam, egy srác az anyukája, és nagymamája buzsáki boszorkányos technikával készült, gyönyörű kézimunkáit árulta. először a fekete hátteret szúrtam ki, aztán közelebbről nézve fantasztikusan aprólékos az egész minta, és nagyon különlegesek a színek is! amúgy egy ilyen terítő ára kb 100.000,-, úgyhogy én csak egy tűpárnával lettem gazdagabb, de az is nagyon szép! :)  ti voltatok a vásárban?



every year the Festival of Folk Arts is organized around 20 August, which is one of the key Hungarian national holidays. At this folk craft fair hundreds of artists showcase their items in various crafts from lace making to pottery, woodcarving and metal smiths, it's a colourful market along the winding cobbled streets of the Buda Castle. Although my design aesthetic is quite different, I go up every year and always find somethig interesting. This yar's star for me was a guy selling the traditional hand embroideries of his mother and grandmother. I found the traditional patterns on the black background in these unusual colours utterly striking, and the handiwork itself was so meticulous...wow! How was your weekend?
Pin It

6 megjegyzés:

  1. Igen, dolgoztam is meg utána kicsit nézelődtem:)))

    VálaszTörlés
  2. Hát ez még a monitor előtt ülve is bámulatos, nemhogy élőben.Buzsák egyébként gyönyörű hely!

    VálaszTörlés
  3. gyönyörűek! és jópofa, hogy a fiú/unoka árulja őket.
    (mi mentünk volna, de sokalltuk a belépőt, mert csak a vásár érdekelt volna, úgyhogy inkább elkávéztuk az árát.)

    VálaszTörlés