2010. augusztus 8., vasárnap

nyereményjáték...giveaway

íme a várva várt nyereményjáték! ha szeretnél játszani, csak küldj nekem egy e-mailt a mimozadesign@gmail.com címre, a sorsolást tűzijáték kíséretében augusztus 20-án este tartom :) a szerencsés nyertes megkapja ezt a nyárias pasztelles csilineglő fülbevaló + nyaklánc szettet, szóval játékra fel!


here is the long awaited giveaway! for a chance to win just send me an e-mail to mimozadesign@gmail.com and I'll randomly select the lucky winner on 20 August, with a great firework display as it is a national celebration here in Hungary :) the winner will receive this summery pastel tinkling necklace + earring set, good luck!
Pin It

20 megjegyzés:

  1. Szia! :) Én is jelentkeznék a játékodra! Küldöm a mailt.

    Üdv.
    Bejus (Beatrix)

    VálaszTörlés
  2. Én is jelentkeztem ám, annyira teccccc!:-)))

    VálaszTörlés
  3. Én is jelentkeznék a játékra!
    Megy az e-mail!;)

    http://ekszerhazkincsek.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Jajj de édes!
    Jövök ,jövök!
    Email ment :)

    VálaszTörlés
  5. Szeretnék én is jönni! Rögtön megy az e-mail.
    http://rozandi.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  6. Kedves Sári,ez annyira nőcis!! :)

    VálaszTörlés
  7. Aztamindenit! Ez valami hihetetlenül finom és nőies :) már küldöm is a mailt!!

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon tetszik! :) Már írom én is a mailt. :)

    VálaszTörlés
  9. Szerelem esete lepte meg lelkemet:) Jelentkeztem levelemmel.

    VálaszTörlés
  10. Csodaszép! Szeretném... Lécci lécci...

    VálaszTörlés
  11. Én is irtam levelet, csodaszép a szett, gratulálok hozzá:):)

    VálaszTörlés
  12. En is jelentkezem, megy a mail :)

    VálaszTörlés
  13. És is jelentkezem! :-) Nagyon szép a nyeemény!

    VálaszTörlés