2010. szeptember 30., csütörtök

régi képek...vintage images

a napokban csodás festményeket ábrázoló régi üdvözlőlapokra és kemény alapú fényképekre tettem szert egy antikvitásban, és arra gondoltam, hogy virágokat is készítek majd, amiket ilyen képek, fotók, vizuális hatások inspirálnak. nektek melyik tetszik?
I found wonderful vintage greeting cards portreying paintings and old hard-back photographs at an antiques store, and I thought I'll make flowers inspired by picturs, photos and such visual effects. which ones do you like most?

  és akkor íme a fotók és képek...so here are the photos and cards:
az urak...the gentlemen
családi nyaralás...family vacation
hölgy fekete csipkeruhában...lady in a black lace dress
divatdiktátor...trendsetter  
kalapos hölgy...lady with hat
hajlánc...hairlace

ez a kedvencem! 
this one's my faveourite!

Pin It

10 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretem a régi képeslapokat, fotókat :), ezek közül az első kettő tetszik a legjobban, zseniálisak!

    VálaszTörlés
  2. Én is imádom a régi képeslapokat, és inkább a szépiás képek tetszenek, mint a színesek...habár azok is nagyon jók...de ha már választani kell!:-)))

    VálaszTörlés
  3. Ez az utolsó olyan kicsit, mint a Lány gyöngy fülbevalóval! Nagyon szép! De a családi nyaralás meg olyan vidám, nem mindennapos öltözékben;))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek! Szerencsés, új tulajdonos!:))

    VálaszTörlés
  5. Milyen jó képeslapok, nekem is az utolsó tetszik a legjobban! :D

    VálaszTörlés
  6. Super szerzemények! Nekem az első tetszik a virággal és a nyaralós, a mosolygós, csíkos dresszes nénivel :)

    VálaszTörlés
  7. The last one is my favourite, too! :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon jók, nekem a strandolós a kedvencem!

    VálaszTörlés
  9. csodásak! gyönyörű az a rózsa, amit csináltál...
    xoxo

    VálaszTörlés