2010. október 25., hétfő

füstös színek...smokey colours



új színharmóniákon gondolkoztam a bojtos kollekció kapcsán, és akkor született ez a füstös, szürkés mentazöld-levendula-padlizsán párosítás, amiből Dóri barátnőmnek készítettem is egy szülinapi karkötő & nyaklánc szettet. Milyen színeket látnátok szívesen?

I was thinking about colour harmonies in connection with the new tassles collection, and that's when this smokey, greyish teal-lavender-aubergine pairing was born, and so I immediately made a bracelet & necklace birthday set for my friend Dóri. What other colours would you like to see?
Pin It

8 megjegyzés:

  1. Abszolút az én színvilágom. Gyönyörű lett! :)

    VálaszTörlés
  2. gyönyörűek! Nagyon tetszenek a színek!

    VálaszTörlés
  3. hogy ez mennyire jó szó.. füstös... és tetszenek is nagyon ezek a színek, pedig én élénk-telített párti vagyok.. mind gyönyörűű :)

    VálaszTörlés
  4. gyönyörűszépek lettek! szuper választás volt a kis virág :)

    VálaszTörlés
  5. Izgalmas összeállítás. Nagyon az :o)

    VálaszTörlés