2010. november 15., hétfő

Adventi babák...Advent dolls

még a MIMÓZA előtt, két éve volt a svelte.art, amit Vera barátnőmmel hoztunk létre, én textilből készítettem mindenfélét, ő pedig szuper falimatricákat tervezett. ekkor készült az a 40 darabos hímzett filc zsebbaba sorozatom is, amit karácsonyfadíszként lehet használni, vagy csak cuki kabalaként hordozni. minden babát sorszámoztam, és elneveztem :) karácsonyig pont 40 nap van hátra, így minden nap, amúgy adventi naptár-szerűen egy újabb babát mutatok meg nektek itt, a jobb oldalon.


before MIMÓZA, my friend Vera and I worked under the name svelte.art. she designed fun wall decals, and I made textile bits and pieces. that is when I made this 40-piece embroidered felt pocket doll series, which could be used as Christmas ornaments or just as cute good luck charms. I also named and numbered every doll :) there are exactly 40 days until Christmas, so every day until then, just like in an Advent Calendar, I'll show you another member of the mini-doll collection here on the right.


Vera és én
Pin It

5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a zsebbaba! Komolyan mondom, hogy eszméletlenül tetszik! Nagyon jóóó !

    VálaszTörlés
  2. Csak kellene ezekért egy játékot indítanod :) Én is akarok egy ilyet a fánkra :) Imádom a pici madarával együtt :D

    VálaszTörlés
  3. Mennyire cuki már! :)

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    VálaszTörlés
  4. jéé, nem is tudtam erről a kapcsolatról :) tök jó a naptár ötlete, várom a többieket! meg lehet nézni valahol azokat, akik már voltak?

    VálaszTörlés