2010. november 23., kedd

egy szomorú nap...a sad day

2006 novemberében elindultam Kambodzsába, a világ másik végébe, nem is gondoltam, hogy milyen fontossá válik majd ez az ország és ez az időszak nekem. 8 hónapot töltöttem kint, önkéntes voltam, meg tanár, boldog és szomorú, szerelmes és magányos, kíváncsi és frusztrált, felszabadult és szorongó, magabiztos és önmagamat megkérdőjelező, bizakodó és csalódó...mindez egyszerre és váltakozva, egy nagy izgalmas hullámvasút-meneten, aminek jó barátok, felejthetetlen emlékek, kalandok és a mai napig kiható önismereti megfejtések sora lett az eredménye. hiányzik sok minden, illatok, ízek, helyek, pillanatok, emberek, köztük az a tucat diák, akivel volt egy rövidke közös életszakaszunk, és akikre a mai napig összeszoruló szívvel gondolok...
Kambodzsa ma gyászol, és vele kicsit én is.

In November 2006 I set off to Cambodia, to the other end of the world, I didn't think that this country and the time spent there would become so important to me. I was there for 8-months, as a volunteer and teacher, being happy and sad, in love and alone, feeling curious and frustrated, liberated and anxious, confident and self-doubting, hopeful and disappointed... all at once, and one after the other, as if on one exciting rollercoaster ride. Resulting in good friends, unforgettable memories, adventures and a series of long-lasting self-discoveries. I miss a lot; scents, tastes, places, moments, people, the dozen or so students, with whom I shared a short period of time, and to this day everytime I think about them, it pulls at my heart strings...
Cambodia is mourning today, and so is a part of me.
Pin It

3 megjegyzés:

  1. Ez borzasztó; ilyen van, hogy ennyire nem vigyáz egymásra az ember, hogy saját magát pusztítja el??!!!... persze, tudom h ilyen van, erről szólnak a háborúk, na de egy koncerten??? Amikor nem kellene ilyesmitől tartani?? Borzalmas, fiatal emberek...

    Jó, hogy neked szép napjaid voltak ott...

    VálaszTörlés
  2. Gondoltam rád, amikor olvastam a hírt..tényleg nagyon elszomorító..

    VálaszTörlés