2010. november 22., hétfő

nyereményjáték...giveaway

Nyereményjáték indul a MIMÓZA Facebook oldalon, hogy jól kezdődjön a hét! :)
Kattintsatok át, és nyerhettek egy bojtos fülbevalót!
(ha nem vagy a Facebookon, legyél rendszeres olvasó,  és hagyj egy megjegyzést itt)

I'm doing a giveaway on the MIMÓZA Facebook Page, so that your week starts off on a happy note!
Click over for a chance to win a pair of tassle earrings!
(if you're not on Facebook, Follow my blog and leave a comment below)
Pin It

16 megjegyzés:

  1. És itt nem lehet annak, aki nem fb tag, de nagyon örülne egy bojtosnak???;) Jó, megértem, ha nem...:(

    VálaszTörlés
  2. de persze, itt is jelentkezhet, aki nincs Facebookon! :)

    VálaszTörlés
  3. Szeretnék én is játszani egy csodaszép bojtos füliért!;)

    VálaszTörlés
  4. Akkor én jelentkeznék és persze köszönöm!!!!

    VálaszTörlés
  5. Lovely earrings and beautiful color palette! :)

    VálaszTörlés
  6. Én is jelentkezni szeretnék!Köszi a játékot!:)
    Repül a kép a blogomba!:)

    VálaszTörlés
  7. Nekem már van egy mimóza fülim. De most egy szürkét úúúúúgy szeretnék!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Holló Eszter

    VálaszTörlés
  8. Fantasztikusan gyönyörűek! Blogomba kiraktam a felhívást.

    VálaszTörlés
  9. Már a Facebookon is tettem egy megjegyzést, de itt is megteszem.
    Gratula a munkáidhoz, nagyon szépek, ügyes kezed van és nagyon kreatív vagy.

    VálaszTörlés