2010. december 30., csütörtök

évvégi ajánló...year end reccomendation

sziasztok!
remélem degeszre ettétek magatok minden jóval, és szépen telt a Karácsony!
az egyik dolog, amit a leginkább élveztem idén, az a magyar kézművesek felfedezése volt. hosszú, hosszú a listája azoknak, akik szuperjó dolgokat alkotnak itthon! itt egy kis ízelítő, négy ékszer, amiket nemrég szereztem be, és amik egyből kedvencekké váltak:

1. lilás szürke üveggyűrű: Kinema
2. aqua-lila-ciklámen textillel kombinált csodanyaklánc: Ringu
3.ciklámen-aqua gyöngyös karkötő: Carmenesque
4.ezüst hópihe fülbevaló zománc pöttyel: Theia
szeretettel ajánlom munkáikat! és ez az ajánló egész biztosan sorozatként folytatódik majd jövőre!

this is just a little roundup of some talented Hungarian jewellery designers, via 4 pieces which I recently purchased. Glass ring: Kinema, mixed media necklace: Ringu, beaded bracelet: Carmenesque, silver snowflake earrings: Theia. I warmly recommend their work!
Pin It

3 megjegyzés:

  1. Köszi Sári, nagyon szépek és BUÉK neked! :)

    VálaszTörlés
  2. Óó, köszönöm, ezen most egészen meghatódtam! ;-) (És mennyivel jobb a fotód a hópihémről, mint amit nekem sikerült csinálnom...!)
    Nagyon boldog új évet! :-)

    VálaszTörlés
  3. Drága Sári!
    Én is teljesen oda vagyok attól amit írtál, és örülök, hogy ilyen fantasztikus társaságba benne lehetek!:-)
    Nagyon-nagyon köszönöm Neked! :-D Igazán jó évzárásnak ezt olvasni! :-)
    millió puszi, és B.U.É.K!

    VálaszTörlés