2011. február 11., péntek

5 Érzék Péntek... 5 Senses Friday

 
 mit látok: Budapeset, tavaszi fényeket, új szín és anyagkombinációkat, naplementét és hajnalt, na meg éjszakai házimozit!
seeing: Budapest, spring lights, new colour and fabric combinations, sunset and sunrise, oh and night home cinema!

mit ízlelek: sült édeskrumplit, ez az egyik olyan illat, ami a kicsi korom Egyiptomát juttatja eszembe.
tasting:sweet potatoes, this is one of the scents which reminds me of the Egypt of my childhood.
 
 
mit szagolok: mimózát- ismét lehet kapni a piacon
smelling: mimoza- it's available at the market again

mit hallgatok: régi Faithless
hearing: old Faithless


mit érzek: a hét a félelmek leküzdéséről szólt, két olyan munkám is akadt, amitől nagyon tartottam, de jól megoldottam (életemben először lektoráltam szakfordítást!), na meg tavaszi napsütés jóvoltából kicsit túlzásba vittem az alkotást és tegnapra borogatás lett a vége.
feeling: the week was about surpassing fears, I had two jobs which I was really afraid of, but managed to absolve well (it was my first time proofing a technical translation!), and thanks to the spring sunshine I overdid my creative work a little and ended up with a sprained wrist by Thursday.
 
Pin It

3 megjegyzés:

  1. jó idenézni, olvasni:)) csak óvatosan, mértékkel!:)

    VálaszTörlés
  2. Áhá, ez a baj... jobbulást, de sose legyen rosszabb oka a betegségeknek;)
    A szakfordítás-lektorálás előtt le a kalappal - nem kevésbé a fent látható gyönyörűségek láttán!

    VálaszTörlés
  3. Én ma kaptam egy AKKKORA csokor mimózát, életem leggyönyörűbb virágcsokra!!! Úgyhogy pont azt szagolom most én is, amit te, Sári! :-)Jobbulást a kezednek!

    VálaszTörlés