2011. február 18., péntek

egy loncos kihívás...a honeysuckle challenge

részt vettem egy új kreatív kézműves kihívásban, aminek első témája az idei év Pantone színe, a rózsaszínes lonc volt. én ezt a nyakláncot készítettem, katt ide, ha megnéznétek a többi kedves alkotótárs munkáját- szépek lettek!


I participated in a brand new creative challenge, the first theme of which was Pantone's colour of the year, the pinkish honeysuckle. I made the necklace above, click here to see the other entries!
Pin It

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Örültem a játszásnak!

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az előttem szólókhoz, ez fantasztikusan szép lett:)

    VálaszTörlés
  3. Márciusban Én is jövök! :-) Most nem ment....:-D

    VálaszTörlés
  4. Szépséges, mint mindig!

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    VálaszTörlés