2011. február 15., kedd

én és a horgolás...crochet and I

annak ellenére, hogy idestova 10 éve foglalkozom már textilekkel, a kötés és horgolás mindeddig csak egy áhított dolog volt az életemben. anyukám is többször próbált már tanítani, meg nagymamámtól is megtanultam egy-két alapfogást, de valahogy sosem állt össze a kép. ezért is örültem, amikor megláttam a Barka Fonal horgoló és kötőtanfolyamait, ahol ma volt az első alkalom a kezdő horgolásból, és hát kellemes környezetben, kedves emberekkel és meseszép fonalakkal körülvéve igazi öröm volt belekezdeni a dologba!

despite the fact that I've spent 10 years with textiles, crochet and knitting have remained to be elusive things in my life. both my mother and grandmother have taught me some basics, but the whole picture just didn't seem to add up. this is why I was so happy to see Barka Fonal's courses. Today was the first session of the beginner's crochet class, and surrounded by beautiful yarns, nice people in a lovely environment, it was a real joy to start learning!




Pin It

6 megjegyzés:

  1. Húha! Sok sikerélményt ! :)

    És a fonalak színe.... Tiszta MImózás :)

    VálaszTörlés
  2. Hajrá Sári! Szerintem élvezni fogod nagyon!:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon izgi, köszi lányok! ti is mindig klassz újításokkal inspiráltok!

    VálaszTörlés
  4. Isten hozott a klubban :))) Én is csak alig több, mint egy éve horgolok, és látod, milyen lelkesen csinálom azóta is...

    VálaszTörlés
  5. Ooooh, tök jó...én is csak alapfogásokat tudok...tényleg izgin hangzik! Sok sikert! :)

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    VálaszTörlés
  6. wow, tök jó... várom már, hogy lássam, miket csinálsz majd :)
    xoxo

    VálaszTörlés