2011. június 24., péntek

Szentivánéji Nyereményjáték...Midsummer Night's Giveaway

Van kedved játszani? 

Ezúttal egy tetszőleges színű VIRÁGKITŰZŐ & VIRÁGOS CSATT szett a nyeremény, csak annyit kell tenned, hogy megírod ide egy megjegyzésben, hogy milyen színű kitűzőt és csattot választanál, ha te nyernél!
 (és persze legyen egy elérhetőség, amin felvehetem veled a kapcsolatot, ha nyersz!)

Sorsolás: 2011.07.01-én, 12-kor!

*************************************
Want to play?

This time a FLOWER BROOCH & HAIRPIN set is up for grabs in the colour of your choice, all you have to do is leave your colour preference in a comment below! (Plus leave a contact so I can reach you if you're the lucky winner!)

Deadline:01.07.2011, 12:00

Pin It

112 megjegyzés:

  1. De jó! :)

    Türkiz színűt szeretnék, mint a fenti képen úgy 10-11 óránál. :)

    VálaszTörlés
  2. Türkizkéket szeretnék, de nagyon! :)
    malicsnora@freemail.hu

    VálaszTörlés
  3. Mindegyik csodálatos, ezért édes kín a választás:) Valamelyik bordós-lilás-rózsaszíneset választanám. A középső, alig kilátszó két lila is gyönyörűséges, meg azok a krémszínű rózsaszínesek ott fölül, jahjjj :)
    Készíts még sok-sok ilyen szépséget, sok sikert kívánok!
    ginykukacindexponthu

    VálaszTörlés
  4. Én valamilyen púderrózsaszínre vágyom (:
    animoka2kukacgmailpontcom

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. hűha, mindegyik szép, de mondjuk a barnát.. :-) bari_82@yahoo.com

    VálaszTörlés
  7. A barack színű kitűzőt a kép jobb oldala fele, de nem egészen a szélén. Csatból meg valami türkizeset mondjuk, mert már van zöld meg rózsaszín. :-)
    cinnamoonnkukacgmailpontcom

    (az előbb meg béna voltam és lehagytam a címet, azért töröltem... :-)

    VálaszTörlés
  8. én egy sötétkék szettet szeretnék

    monana@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek :) Én különböző színűt választanék, ha az úgy lehetséges lenne :P
    Fúú... a kitűző türkiz, amibe sárga is van olyan, mint a képen is látható 11 óránál :P A csat meg színes, azt is a képről szemeltem ki :P 9 óránál ^^ Alul, kis cuki :):)
    andi924@freemail.hu

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű egytől egyik, de ha választanom kell, azt a gyönyörű, sárgás-türkizest választom. :)

    VálaszTörlés
  11. ha én nyerek, gyönyörű lazac színűt választok! :)

    patricia.czekmany@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. A narancs színárnyalatok teli vannak energiával :) Gyönyörűek, egytől-egyig. Amióta én is kreatívkodom, tudom milyen csodák születnek, ha "elborul" az ember agya :))) Egyszerűen teremtünk és kész :)

    Legyen nagyon szép napod!

    Anna (gannie@freemail.hu)

    VálaszTörlés
  13. A lenti naplemente színűek kellenének nagyon :), de amúgy az összeset elfogadnám :)

    katalinbogar@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Türkizes-zöldes-lilásat szeretnék mindkettőből :)

    VálaszTörlés
  15. Nehéz a választás:) Én azt a sötét,szilva színu olajos, kicsi viragot valasztanam. A vilagos lila, eszakra levo virag mellett talalhato nagyjabol :)

    eva.suto@gmail.com

    :)))

    VálaszTörlés
  16. Kedves Sári!
    Ismét megörvendeztetsz egy játékkal és az örömteli várakozással, hátha az enyém lehet valamelyik gyönyörűséged!
    Csodaszép mind, egytől-egyig! Én talán egy púder színűt választanék.
    Moncsi
    building.bogar@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Türkizre szavazok! :-))

    carmenesque@live.com

    VálaszTörlés
  18. Hűha, nem könnyű választani!
    Mondjuk az a púderrózsaszín 3 óránál? :)
    lokii@freemail.hu

    VálaszTörlés
  19. Hú én is jelentkezem, barackszínűt szeretnék! :)

    VálaszTörlés
  20. Hű nem könnyű v a választás :)
    Én jobbra kb. 14 óránál lévőt választanám:)) a sok csodás színből:)

    VálaszTörlés
  21. Lilát, a kép alsó részéről :) dittygirl[kukac]hotmail[pont]com

    VálaszTörlés
  22. gyönyörűek...jöhet bármelyik.... rózsaszínűm már van... : DDD

    VálaszTörlés
  23. fuu mennyi szín :) a csatnak ilyen világos rózsaszínest szeretnék,ami kb 3 óránál van. a kitűzőnek meg fuu olyan sötétlilás kékeset, ami kb 10 óránál van :)
    santha.timea87@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. lilás rózsaszínes és sötétlilás zöldes :D
    ezek a vegyesek csodások!!!

    dora.tunde@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Te is tudod, hogy a kedvencem a türkiz vagy kék :)
    De bármelyik jöhetne...
    csilla.d@freemail.hu

    VálaszTörlés
  26. jó játék! én biztos, h egy szép nagy korall színűt kitűzőt választanék, hozzáillő csattal! annyira gyönyörűek!
    kispearlkukacgmailpontcom

    VálaszTörlés
  27. Én egy olyan szépséges világos rózsaszín büszke tulajdonosa lennék. *-*

    VálaszTörlés
  28. Húhú, muszáj vagyok beszállni, pedig most van/lesz virágom Tőled, Sári. De a telhetetlenség rabja lettem :-)
    A türkiz után valami barackos-mályvásra gondoltam. Hátha... :-)
    E-mailcímem a régi: domino9-kukac-gmail.com
    Üdv
    Dóri

    VálaszTörlés
  29. Ú... türkizkéket, vagy lilát... vaaagy... mindegyik olyan szép :))
    Julcsi
    j.kaldy@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Turkizeset:) Jaj, de mind gyonyoru!

    VálaszTörlés
  31. köszönöm a lehetőséget, én azt a bal oldali szolid kis barnát választanám:) és kívánom, hogy Szent Iván-éjen minden vágyad teljesüljön:)

    VálaszTörlés
  32. Hát, nem is tudom...Tudod olyan határozott vagyok!
    Legyen nagyon színes, sárga-narancs-piros-világoszöld!:)
    Pierre

    VálaszTörlés
  33. Nagyon elgondolkodtató volt a feladat és végül úgy döntöttem, hogy én levendulás-kékeset-szürkéset szeretnék, ha nekem kedvezne a szerencse. (hhencsy@gmail.com)

    VálaszTörlés
  34. Én szép színátmenetes lilát vagy lonc színűt szeretnék :)
    Amúgy mindegyik imádnivaló!!!

    gavlaagkukachotmailpontcom

    VálaszTörlés
  35. Csontszínű kitűzőt, és rózsaszín-citromsárga csatot szeretnék. Ha nem sikerül nyerni, akkor rendelni szeretnék belőlük.

    vargekeszti@freemail.hu

    VálaszTörlés
  36. Zöldes-sárgás gyöngyös gyönyörűt!

    divatkorte@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. hamvas áfonyakéket és balatonszínűt.

    kata.ungi@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Nálam a sötétkék és az a lilás-zöldes színjátszó a nyerő.:) sick.wild.rose@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. A 12 óra melletti rózsaszín barna okozna nekem nagy nagy örömet!

    gomoricsilla@gmail.com
    Köszi Mimóza!!!!!

    VálaszTörlés
  40. A barnát vagy a sötétkéket szeretném, nehéz választani, mind olyan gyönyörű:)
    ari316@freemail.hu

    VálaszTörlés
  41. Nekem most legyen narancsos vörös!:))) pusz

    VálaszTörlés
  42. Mindegyik és bármelyik csodálatos. Én a rózsaszín-pink kombinációért vágyódom epedve (7 óránál a szélén)! ...Vagy a mellette lévő bordó-krémszínűre. :) andinyeki@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. Nagyon nehéz választani. Mindegyik szép .Ha nyerek, ez is legyen meglepetés.
    vargarite@freemail.hu

    VálaszTörlés
  44. Kékeszöld ,mert az a második kedvenc a sajátom után:)
    eeme@citromail.hu

    VálaszTörlés
  45. én türkiz kitűzőt, csatból pedig sötétkéket választanék:)
    tormacsillus@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Nehéz a választás, de ha nyernék, valami kékeset szeretnék. :) Talán azt a sötétet ott legfelül,középtájt. :):)
    Elérhetőségem pedig: pepe21@freemail.hu
    Petrus

    VálaszTörlés
  47. Narancsosat, narancsosat!!!! Jaj de jó lenne! Puszillak érte!

    VálaszTörlés
  48. Szia Sári!
    Én bízom Benned, és csak annyit mondok, hogy a hajam változatlanul vörös és göndör... talán a nap kicsit kifakítja, de alapvetően a régi. :) Amelyiket Te adod nekem, azt szeretném. Elérhetőséget nem adom ide ki a nagyvilágba, Te tudod. Remélem, azért így is megfelel a jelentkezésem a játékra. :)
    Puszi.

    VálaszTörlés
  49. Szia!
    Én barack színűre vágyom :)
    Emma - gavaldik.emma@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Levendulaszínűt. :)
    vokinga@gmail.com

    VálaszTörlés
  51. Én azt a kis bíbor-türkiz varázslatot szeretném... azt hiszem... de szinte bármelyiket szívesen viselném :)

    VálaszTörlés
  52. Hű, micsoda gyönyörűségek! Én a barackot, vagy a türkiz színűt választanám. Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  53. Szia!

    A barackot vagy a türkizt választanám. Köszi.
    era0229@gmail.com

    VálaszTörlés
  54. Nagyon nehéz a válsztás, remélem még nem maradtam le! Púderes-törtfehéreset szeretnék, mint 3 óránál :) mademoiseller@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Barack :) mert most ilyen a hangulatom. dorcy9@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Én is jelentkeznék, én vagy valami zöldeset szeretnék, vagy a 6 óránál a külső sorban lévő lilásat.

    VálaszTörlés
  57. Milyen gyönyörű mind! Alig tudtam választani, de ha nagyon kell, akkor a barnás mellett teszem le a voksom. hgrita@gmail.com (Hargitainé G. Rita)

    VálaszTörlés
  58. Bár mind gyönyörű, én mégis pirosat vagy rózsaszínt szeretnék! joooanyu(kukac)gmail.com

    VálaszTörlés
  59. rózsaszínt:))
    a google fiókkal valamiért nem enged írni úgyhogy névtelen maradok:)

    Kinga

    VálaszTörlés
  60. az emailcím lemaradt, bocsánat, kinga18@freemail.hu
    és a rózsaszínre szavaztam, nem tudom ki lehet-e törölni az előző hozzászólást?

    VálaszTörlés
  61. Szia!
    Köszi a lehetőséget! :)
    Ha én nyernék, akkor egy tiszta türkiz színű szettel lennék boldog.:)
    abuczkipicur@gmail.com

    VálaszTörlés
  62. Barack vagy türkiz színű bross mellett döntenék:)

    VálaszTörlés
  63. Gyönyörűek mind. A tütkízt választanám.
    babos_bea@freemail.hu

    VálaszTörlés
  64. Gyönyörűek, az összeset elfogadnám :)
    A barack színűek,illetve a lilás rózsaszínesek tetszenek a legjobban, kész szerencse, hogy idetévedtem, oda vagyok értük :)
    elérhetőség: tajud@citromail.hu

    VálaszTörlés
  65. Szia, jöttem játszani :)

    nekem ott baloldalon az a barnás (?) árnyalatú tetszik a legjobban ;)

    VálaszTörlés
  66. Nem könnyű ez a feladat, minél tovább nézem a bokrétát, annál bizonytalanabb vagyok. :)
    Legyen középtől egy kicsit balra a pink-kékeslila. Vagy bármelyik lila, vagy bármelyik narancs, vagy bármelyik másik. :)
    A címem castia{@}gmail.com, köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  67. Szia!
    Én valamilyen világosat választanék, mondjuk a világos rózsaszínt! fruzsnya@freemail.hu

    VálaszTörlés
  68. Gyönyörűek!:) Én barackszínűt választanék.:)

    VálaszTörlés
  69. én mályvás-lilást választanék, az biztos :)
    de mind nagyon nagyon gyönyörű!

    VálaszTörlés
  70. Én sötétlilát szeretnék.:)

    charon123(qkacc)vipmail.hu

    VálaszTörlés
  71. türkiz színűt szeretnék :))

    drazsimazsi@citromail.hu

    VálaszTörlés
  72. Egyik szebb, mint a másik :) én most bordót szeretnék! :)

    VálaszTörlés
  73. türkizzöldet szeretnék, de mind gyönyörű :)

    kingahegedus66@gmail.com

    VálaszTörlés
  74. Huha... nem könnyű választani:)
    Én is különbözőt szeretnék, ha nyernék és remélem nyerek is. Kitűzőből a türkiz-lime (vagy sárga?:), csattként pedig a majdnem 9 óránál lévő barnát tudnám elképzelni.:)

    VálaszTörlés
  75. Mindegyik csodaszép. Barack árnyalatút választanék. natasa-@freemail.hu

    VálaszTörlés
  76. Ha én nyernék akkor egy csudaszép türkizkék szettet fogadnék el legszívesebben. Hisz ha nyár akkor tenger, és ha tenger akkor türkizkék :):)

    VálaszTörlés
  77. csatlakozom a türkizesekhez :)

    VálaszTörlés
  78. megjöttem én is :) és valami narancsos-pirosast szeretnék :) csak azért nem türkizest, mert olyan kiegészítőim már többen vannak :) de így együtt a legtökéletesebbek talán, csudaszépen raktad össze őket

    VálaszTörlés
  79. Gyönyörűek! Ha szerencsém lenne, halványrózsaszínt választanék. :)
    ladylyll@gmail.com

    VálaszTörlés
  80. Én a világos lilát választanám :)

    eniko.turi89@gmail.com

    VálaszTörlés
  81. Gyönyörű mindegyik !! Nekem már van egy szilvakékem, így a kép legalján lévőt szeretném, olyan bordós talán :) kozepesy@gmail.com Köszönöm !! Orsi

    VálaszTörlés
  82. Gyönyörüek, köszönöm a lehetőséget, reménnyel telve türkizt választanám!
    zsuzsin kukac citromail.hu

    VálaszTörlés
  83. a kép jobb alsó feléről bármelyik korall vagy barack színű virágot *.*

    budaidorky@gmail.com

    VálaszTörlés
  84. A vaj- és bordó színű favoritot szeretném :) kanyasireka@yahoo.com Üdv Réka

    VálaszTörlés
  85. Én mogyoróbarnás/drappos színűt szeretnék :))

    azeletnaposoldala@gmail.com

    :}

    VálaszTörlés
  86. Mindegyik csodálatos!

    Számomra most a pasztell árnyalatú barack-rózsaszínes, ill. a naplemente színűek tetszenek.

    kerekeslenneredina@gmail.com

    VálaszTörlés
  87. jó lenne minden napra egy... :)

    de elsőbbséget nálam a kávébarna kis narancsos beütéssel élvez....

    fcyska23@gmail.com

    VálaszTörlés
  88. mindegyik gyönyörű,
    de én tenger és/vagy naplemente színűt szeretnék:)

    kata.leposa@gmail.com

    VálaszTörlés
  89. Szia!
    Először is szeretnék gratulálni a csodás alkotásaidhoz! Nagyon szépek. Nekem a barack színű és a fölötte lévő kicsi barackos-rózsaszínes-limeos-bézses tetszik nagyon. :)
    További hasonlóan eredményes munkát kívánok! :)

    volkova.ottilia@gmail.com

    VálaszTörlés
  90. Szia!
    Gratulálok a munkáidhoz, nekem kihívás volt a kisvirágok közül választani, mert mind szépséges.
    A kedvencem mégis majdnem középen a kis krémszínű lett, ha nyernék, őt választanám.
    elérhetőségem: drcndr kukac yahoo pont com
    Üdv, további jó alkotást
    Andi

    VálaszTörlés
  91. Annyira szépek, egytől-egyig, hogy bármelyiknek szívesen lennék a gazdája!

    VálaszTörlés
  92. Gyönyörűek!nem vagyok az a színes fajta, de mostanság szeretem a babarózsaszínt.hajcsatban pedig egy világos zöldet vagy khekit, mert az a mániám!nagyon szurkolok most magamnak! :) zsebibamba kukac gmail pont hu

    VálaszTörlés
  93. én kávészínű csatot szeretnék, és korallszínű kitűzőt. :) :) de lehet fordítva is. :P
    előre is nagyon köszönöm!
    :) :)

    ági

    VálaszTörlés
  94. Szia!
    Még decemberben vásároltam egy csodaszép hatalmas türkizkék kitűzőt tőled WAMP-on, amit sikeresen elhagytam a múlt héten, és nagyon el voltam szontyolódva miatta napokig, mert kerestelek a WAMP tervezők között is, és 25x végignéztem őket, de nem találtalak meg és fb-n is kerestem és itt sem találtalak meg és most végre megvagy és van játék is és én nagyon szeretnék egy akármilyen színűt csak ne rózsaszínt és lilát nyerni és csak hatalmas legyen és csodaszép!!!!
    Nóri

    VálaszTörlés
  95. Szia!

    nekem 2-3 óránál tetszenek a rózsaszínű-lilás színűek+ 4 óra fele láttam egy szép világos barack színűt is... szép ajándék lenne a holnapi születésnapomhoz :-)

    pottyospanda@citromail.hu

    VálaszTörlés
  96. Szia Sári! Nagyon sokan vagyunk itt (gratulálok!!!), de azért én is megpróbálom és csatlakozom a türkizkék frakcióhoz :) Sok puszi: Laura

    VálaszTörlés
  97. Úhhh ezek mind gyönyörűek, legszívesebben mind kellene, de leginkább a vérnarancsszínű 4 óránál:) Nagyon régóta nézegetem, jóformán minden nap ezeket a virágokat, minden nyereményjátékban részt veszek amin ilyen virág a tét, de sajnos eddig még nem nyertem. Szorgalmasan mutogatom őket a páromnak is, de sajnos nem veszi az adást:S
    Jó lenne most nyerni:)
    Elérhetőségem ha rám mosolyogna a szerencse: majlinger.melinda@gmail.com

    VálaszTörlés
  98. Sási ;)
    bár esélyem nincs sok ennyi lelkes mimóza rajongó mellett, de ennek ellenére próba szerencse! ;)

    én bármelyiket szívesen venném :)) de talán most olyan lila-fehér hangulatban vagyok mint a virág 12-12.30 környékén :)
    sok puszi,
    dorka (jelen)

    VálaszTörlés
  99. ..a Mimóza sorozat bármelyik, gyönyörűséges darabjának örülnék!

    VálaszTörlés
  100. Ohhh, ez mindmind nagyon szép. Nagyon nehéz a választás, két kedvenc van: bal szélen a világosbarna, ill. pont déli 12 óránál a sötétkék. Próba szerencse. Gratulálok a munkáidhoz!

    (vica1985@citromail.hu)

    Éva

    VálaszTörlés
  101. én lilát szeretnék, bár mind gyönyörű :) tavaly egy türkiz volt a hajamban, amikor elkaptam egy menyasszonyi csokrot és jövőre lesz az esküvőm, úgyhogy szerencsét is hoznak ;)
    szép napot, Dorka :)
    hellodorka@gmail.com

    VálaszTörlés
  102. Hűűű...nem is tudom, talán egy sötétebb színt jobban ki tudnék használni, szóval padlizsán színűt szeretnék. :)

    (bartfaimira@gmail.com)

    VálaszTörlés
  103. Szia!

    Én pirosas színűt mindkettőből.!:) Az árnyalat mindegy, mindegyiket imádom!:)
    Elérhetőségem: a.sieto[kukac]gmail.com

    VálaszTörlés
  104. Fúúú, egyik szebb, mint a másik! Bár alapvetően türkizkéz/zöld-párti vagyok, ezekből a csodákból valamelyik narancsos meleg színt választanám :-)

    VálaszTörlés
  105. türkiz és púderrózsaszínűt szeretnék:))
    elérhetőség: melindalosoncz@yahoo.de

    VálaszTörlés
  106. Szia! Barnát vagy kéket választanék, ha sikerülne... :)
    rabi.ildiko@gmail.com

    VálaszTörlés
  107. 1 és 3 óra között talán, de mind-mind gyönyörű!!!
    info@virgartfoto.com

    VálaszTörlés
  108. Mindegyiket elfogadnám:) de a lilák közül szeretnék leginkább egyet:)
    szelesiszilagyi@gmail.com

    VálaszTörlés
  109. Hú, ez így csokorban gyönyörű! Nem is tudom, talán a zöldes-türkizes, meg a pirosas-narancsos jön be leginkább!
    judit.vorosmarthi@gmail.com

    VálaszTörlés
  110. köszönöm, hogy ilyen sokan játszottatok, megvan a nyertes:

    zsuzsin@citromail.hu

    gratulálok, és köszönöm!
    Sári

    VálaszTörlés